יום שבת, 18 בנובמבר 2017

כיסויים לאייפון x מסדרת otterbox defender עכשיו בישראל

כיסוי לאייפון otterbox defender x ,כיסוי לאייפון x אוטרבוקס דיפנדר
רכשתם אייפון x מחפשים כיסוי לאייפון x מהחזקים ביותר שניתן למצוא בישראל ? ללא ספק כיסוי לאייפון x אוטרבוקס דיפנדר הוא הכיסוי המושלם עבור מכשיר האייפון x . רוצים את הכיסוי המקורי לאייפון x ? הכנסו לאחד מהאתרים המורשים בישראל למכירת כיסויים מקוריים של אוטרבוקס .
otterboxcover.co.il
iphonecover.co.il
itel.co.il
androidcase.co.il
2cover.co.il
😀😀😀😀
✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋






פענוח OtterBox ו LifeProof מקרים עבור iPhone X
אם אתה מסתכל על שני המותגים המובילים של מארז מגן עבור הטלפון החכם הדגל של אפל, זה קל להיות מבולבל על ידי כל הדגמים. הנה גרסה מזוקקת כדי לעזור לך לבחור את המקרה הנכון.


אני פריק כשמדובר במקרים של טלפונים חכמים.

אם אני רואה בן משפחה או חבר מתרוצץ עם מכשיר לא מוגן, האינסטינקט הראשון שלי, לאחר החלים התקף פאניקה, היא להתאים את המכשיר של אדם עם כיסוי לאייפון x.

אני בדרך כלל יש כמה דגמים יושבים שלי "תיבת", ואם המקרה מתאים, זה קורה בטלפון אם אתה מופיע בבית שלי בלי אחד.



נהגתי לומר שכל מקרה בטלפון חכם הוא טוב יותר מכל מקרה. הדבר העיקרי שאתה באמת צריך להיות מודאג עם הוא הגדלת הלוח כדי למנוע את הטלפון נופל שטוח על המסך לקחת השפעה ישירה.

משנית לדאגה זו, אתה רוצה קשיחות קצה וקליטת זעזועים למאגר נגד להיטים על פינות בצד.

לפני כניסתה של עיצובים המסך קצה לראות לראשונה במכשירים כמו Samsung Galaxy S7 Edge, ועכשיו ב- כיסוי ל iPhone X, הייתי טוען כי כן, לשים על מקרה, בכל מקרה.

אבל בהתחשב כמה שביר את העיצוב של הטלפון המסוים הזה, וכמה זה דבר שקוע הארנק שלך כאשר אתה קונה את זה וחלילה יש לתקן את זה אחרי הנזק ירידה, אני אצטרך לשנות את דעתי על זה.

אתה רוצה את העיצוב הכי מגן עיצוב יכול לקנות.

מארזי הגנה
ישנן מספר חברות המתמחות בהגנה על מכשירים קיצוניים. אחד הוא UAG, אשר X iPhone מקרים שלי מאט מילר רק ביסודיות. אני אוהב UAG גם כן היא חברה מצוינת.

אוטר מוצרים הוא שחקן מרכזי אחרים בשוק זה ואני אוהדים ענק של הנפקות שלה. כאשר אני נשאל על ידי חברים ובני משפחה אשר במקרה לקבל, במקרה אוטר הוא תמיד התשובה הראשונה שלי.

כיסוי לאייפון x באופן מסורתי היה אחד עיצוב מגן אולטרה, המהווה את Defender. במשך שנים, השתמשתי רק Defenders לא משנה איזה מכשיר היה לי. אני עדיין רק להשתמש Defender על 12.9 אינץ 'iPad Pro, כי זה רק במקרה אני בוטח על המכשיר הזה עכשיו.

אתה יכול פשוט לצאת לקבל Defender עבור iPhone X שלך. אתה תהיה בטוח מאוד עם ההחלטה ואת העבודה שלי ייעשה. זה עיצוב מחוספס מוכח, וזה בסך הכל 50 $, אז זה כמעט לא brainer.

אבל בשנים האחרונות, אוטר באמת הרחיבה את קו העיצובים שלה לא רק בהנפקות ממותגות משלה, אלא גם עם רכישת LifeProof, שהיתה פעם מתחרה חריף.

LifeProof מקרים פעם הבחין את עצמם מקרים OtterBox כי הם היו מיקוד לקוחות אורח חיים ספורטיבי, עם דגש על איטום. אז, הם תמיד היו קצת יותר יקר מאשר עיצובים OtterBox. FRE, בפרט, היא ספינת הדגל שלה.

בוא נעבור את מערך LifeProof עבור iPhone X שכן היא מטריצת החלטה קלה יחסית.

מקרה במקרה של iPhone X


עבור iPhone X, LifeProof הציגה שני עיצובים מקרה חדש: SLAM ו הבא. בהתבסס על בחינה מדוקדקת, אלה נראה דומה מאוד עיצובים צדפה שני חלקים, אם כי מן הדגימות שקיבלתי, שמתי לב הבא היה הרבה יותר חומר פגוש על זה.

שניהם עיצובים הדוקים מאוד לספק ולספק מספיק גובה הלוח ואת הצד / פינה הגנה השפעה. עם זאת, הן אינן עמידות למים או מספקות הגנה נוספת על המסך עבור שריטות או השפעות קדמיות.

השתמשתי בשני המקרים במשך יום בערך, והייתי אומר כי הבא מרגיש סמיך יותר, אבל זה לא מספיק הבדל בשבילי להקריב את זעזוע הלם עם SLAM. באופן אישי, אם הייתי נוטה לקבל אחד משני המקרים האלה, הייתי מקבל הבא.

מארזי WATERPROOF
ה- iPhone X כבר עמיד במים IP67 והוא יכול לשרוד 30 דקות של טבילה בעומקים של 1m, אז אם הדאגה העיקרית היא להיות ירד עם מדי פעם להיות גשם על, הבא הוא מה הייתי הולך עם.

עם זאת, שום דבר לא כל כך פשוט כשמדובר בהמלצות מקרה עבור iPhone X.

קרא גם: איך X iPhone X melds הטוב ביותר של העבר של אפל והווה iPhone X לעומת iPhone 8: מחיר, גודל, מצלמה כל גורם בהחלטת הקנייה שלך Face ID הוא כל כך טוב לא לפספס את לחצן הבית

אני עדיין לא קיבל את iPhone X גירסה של FRE, כמו החברה לא היה מדגם הייצור מוכן עדיין, אבל יש לי FRE מותקן על שני פיקסל שלי 2 ו Samsung Galaxy S8 +. אז אנחנו יכולים להסיק כי העיצוב הכללי הולך
הכנסו לדף הפייסבוק שלנו כיסויים לאייפון x

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה