יום שלישי, 8 ביוני 2021

מעמד מגנטי לאייפון 12 לרכב של המותג otterbox

 מחפשים מעמד מגנטי לאייפון 12 ? עכשיו במלאי מעמדים לרכב של אוטרבוקס . מקוריים יבואן רשמי בישראל , עם אחריות מלאה בישראל לזהמנות כנסו לאתר phonecover.co.il או חייגו 072-28-28-236





















כל אייפון 12 חדש מפעיל MagSafe. פלטה מגנטית הסוללת את הדרך להצמדת כל מיני אביזרים שימושיים לסמארטפון שלכם בקלות. זה לא עוצר שם. כמה חברות פרסמו תושבות ידידותיות ל- MagSafe שיכולות להעלות את האייפון 12 האהוב שלך בצורה ללא עומס. כמה רכבי OtterBox MagSafe לרכב הם האחרונים שהופיעו ברדאר שלנו, וכל אחד מהם נראה די מבטיח. האחד הוא פיתרון מבוסס פורקן המדמה את מה שכבר ראינו מבלקין, ואילו אחר מהדק לשמשה הקדמית או לדשבורד כדי לקבל עוד יותר צדדיות. המשך לקרוא למידע נוסף.


רכבי הרכב של OtterBox MagSafe רוצים לפשט את הנסיעה היומית שלך

כאשר שני רכבי OtterBox MagSafe לרכב עומדים כעת לתפוס, ייתכן שאתה תוהה איזה מהם מתאים ביותר לרכב שלך. עבור רבים, דגם השמשה הקדמית יהיה המנצח הברור. כשמו כן הוא, ניתן למקם אותו על לוח המחוונים או על השמשה הקדמית. מי שמכיר את מערך ה- iOttie צריך להרגיש כמו בבית עם המודל הזה.


אם אתה חי באקלים חם והאייפון שלך נוטה להתחמם יתר על המידה בנהיגה, הר OtterBox Vent עשוי להיות אפשרות טובה יותר. לא רק שתוכלו להמשיך לנשום אוויר קר על גב הסמארטפון שלכם, אלא שהסיכוי הוא גם גבוה למדי שהליכה בדרך זו עשויה להוציא את המכשיר שלכם לאור שמש ישיר. שני רכבי הרכב OtterBox MagSafe תואמים לרבים מהמקרים החדשים של החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה