יום שלישי, 8 ביוני 2021

כיסויים לאייפון 13 - בקרוב כיסוי ל apple iphone 13



האירוע הגדול הבא של אפל, WWDC 2021, הוא יום שני, ולמרות שאנחנו לא מצפים לראות את ה- iPhone 13 - או את ה- iPhone 12S? - בתחילת השנה (שמועות על תאריכי השחרור אומרות כי ספטמבר, כרגיל), אנו מצפים לראות את iOS 15. זה אומר שנקבל כמה רמזים לגבי התכונות והטריקים הפוטנציאליים של ה- iPhone 13.


עם כמה חודשים בלבד לפני האירוע המשוער הבא של אייפון 13, השמועות עפות. מה עוד שמענו? לספינת הדגל הבאה של אפל יכול להיות מחיר נמוך עוד יותר מהאייפון 12, חריץ דק יותר, בליטת מצלמה עבה יותר ומרכב חסר יציאות. לדברי האנליסט מינג-צ'י קו, אנו צפויים לראות שוב ארבעה דגמים השנה: אייפון 13, אייפון 13 מיני, אייפון 13 פרו ואייפון 13 פרו מקס - ממש כמו מערך האייפון 

רכשתם אייפון 13 ? מחפשים כיסויים לאייפון 13  מגנים ועוד מוצרים לאייפון 13 ? כנסו לאתר phonecover.co.il או חייגו 072-28-28-236 





12. אספנו שמועות על מצלמות אייפון 13, שמועות על עיצוב ורשימת תכונות שמועות (ואל תחמיצו את רשימת המשאלות של אייפון 13). אנחנו צריכים לקבל עוד כמה חודשים של ספקולציות לפני שאפל תחשוף את ספינת הדגל הבאה שלה, אז תרכוש וקרא. אנו נעדכן סיפור זה ככל שיהיה מידע חדש זמין.

סוללה: קיבולת גדולה יותר לא אומרת שאייפון 13 אורך חיי סוללה ארוכים יותר

שמועה מפלטפורמת המדיה החברתית הסינית Weibo בתחילת יוני הציעה כי מערך האייפון 13 יכלול סוללות גדולות יותר ממערך האייפון 12. המפרט, המשותף לטוויטר על ידי ה- leaker @ L0vetodream, טוען כי סוללה של 2,406 מיליאמפר / שעה לאייפון 13 מיני עולה ל -3,095 מיליאמפר / שעה לאייפון 13 ואייפון 13 פרו ו -4,325 מיליאמפר / שעה לאייפון 13 פרו מקס.


גדלי הסוללה האלה הם כולם שדרוגים ביכולות המתאימות של ה- iPhone 12 (אם כי אפל לא מגלה מפרט סוללה רשמי). עם זאת, חיי הסוללה אינם זהים לקיבולת הסוללה, כך שייתכן שהגידול בגודל הסוללה של ה- iPhone 13 לא יתורגם לחיי סוללה ארוכים יותר. הכל תלוי בשדרוגים האחרים של הטלפון ובאיזו מידה התוכנה שלו מיטבית לחיי הסוללה. אך בהשוואה לטלפוני הפרימיום של מותגים אחרים, הסוללות של אפל נופלות. הסוללות במערך ה- Galaxy S21 של סמסונג, למשל, נעות בין 4,000 ל -5,000 מיליאמפר / שעה.


קרא עוד מחיר אייפון 13 מחיר בישראל  תאריך פרסום, תכונות חדשות וכל שמועה, מפורטות


תאריך פרסום: ה- iPhone 13 אמור להיות כאן עד אמצע ספטמבר

עד כה, אין שום מילה רשמית או לא רשמית לגבי מתי אנו יכולים לצפות לראות את האייפון הבא של אפל. דו"ח מאפריל הציע כי ייצור השבבים החדשים של מכשירי האייפון פועל לפני המתוזמן, מה שמחזיר את תאריך השחרור של ה- iPhone 13 על ציר הזמן של אפל לפני כן. בדרך כלל אנו יכולים לחזות במידה מסוימת של דיוק מתי יתרחשו אירועי האייפון של אפל ולהקצין תאריך שחרור על סמך זה.


אבל שנת 2020 הייתה סיפור אחר - זה היה אירוע אפל הראשון בספטמבר מזה שמונה שנים ללא אייפון - הודות לעיכובים בייצור בגלל מגיפת נגיף הכורון. השנה, לעומת זאת, קו חוזה גם עסקים כרגיל בשרשרת האספקה ​​של אפל. אם זה המקרה, אנו יכולים לצפות לראות את ה- iPhone 13 נחשף באירוע מתישהו בספטמבר.


בואו נסנתז את המידע שיש לנו:


אפל אוהבת לערוך את האירועים שלה בימי שלישי או רביעי.

תאריכי השחרור לאייפון הם בדרך כלל שבוע וחצי לאחר ההכרזות של אפל.

באופן כללי, מכשירי אייפון חדשים יוצאים ביום שישי, בסביבות השבוע השלישי של ספטמבר.

לעוד מידע קרא כאן אייפון 13



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה