יום חמישי, 10 בפברואר 2022

אוטרבוקס לגלקסי s22 s22 plus s22 ultra

 מותגים מעטים מביאים בחשבון אבטחה והגנה בדיוק כפי שעושה OtterBox ולחברה יש כעת מערך מלא של כיסויים מסדרת Samsung Galaxy S22, בעקבות הכרזת המכשירים. המארזים מגיעים עם סט תכונות דומה, ללא קשר לאיזה טלפון משתמשים קונים. מהצעת הגנה מפורסמת עולמית ועד לתכונות אנטי-מיקרוביאליות המובנות בחומר המשמש.


לעומת זאת, סדרת הכיסויים Strada לסדרת Samsung Galaxy S22 החדשה מגיעה גם עם פונקציונליות של ארנק. בעוד שהכיסוי Symmetry Clear השקוף, זמין רק עבור גרסאות ה-Ultra ו-Plus של המכשיר, מגיע בסגנון Stardust Glitter. הוספת רק נגיעה נוספת לסגנון עבור אלה שרוצים לתת לצבע הטלפון שלהם לזרוח.


המארזים שאינם שקופים מגיעים גם במגוון צבעים מדהימים, כפי שמוצג בתמונות למטה. כל אחד מהם נועד להדגיש את הצבעים שבהם הוציאו הטלפונים החדשים של סמסונג.


ל- OtterBox יש גם את מגני המסך הרצויים...לרוב סדרת ה-Galaxy S22 החדשה

כעת, OtterBox נחשבת היטב בזכות יכולתה בכל הנוגע להגנה על מסכי סמארטפונים. ולשם כך, יש לו מגיני מסך במגוון סגנונות של מכשירי סדרת ה-Galaxy S22 החדשים.


עבור Samsung Galaxy S22, OtterBox נושאת שני מגיני מסך לבחירה. ה-Alpha Flex Blue Light Guard עושה את מה שהמיתוג שלו כולל במגן בסגנון סרט. חסימת אור כחול מזיק במידה מסוימת תוך הגנה על התצוגה מפני שריטות וחריצים. מגן מסך הזכוכית של OtterBox Amplify Glass מבצע פונקציה דומה. אבל בפורמט זכוכית מוקשה שתרגיש קצת יותר טוב למגע.


עבור Samsung Galaxy S22 Plus, OtterBox מציעה את אותו מגן מסך Alpha Flex Blue Light Guard. אבל הוא מציע גם מגן מסך אנטי-מיקרוביאלי מסוג Alpha Flex, למי שרוצה הגנה נוספת ממה שהוא לא יכול לראות אבל לא רוצה את יכולות חסימת האור הכחול. מגן מסך Alpha Flex Blue Light Guard הוא גם אנטי מיקרוביאלי.


אחרון חביב, ה-Samsung Galaxy S22 Ultra מקבל אפשרויות מגן מסך אנטי-מיקרוביאלי של OtterBox Alpha Flex ו-Alpha Flex.


התמחור כמעט זהה בכל הלוח

ללא קשר לאיזה מכשיר סמסונג קונים, התמחור עבור כל אחד מהמקרים החדשים ומגני המסך הוא כמעט זהה בכל הטווח.


OtterBox מוכרת את מגן מסך ה-Alpha Flex Blue Light Guard שלה ב-49.95$ בלבד, בעוד שמגן המסך האנטי-מיקרוביאלי עולה 44.95$ בלבד. מגן מסך הזכוכית של OtterBox Amplify מגיע ב-$49.95 בלבד. ערך נהדר להגנה על מכשירי טלפון שמתחילים בקצת פחות מ-$800.


במונחים של מקרים, נרתיק OtterBox Symmetry Series למכשירי Samsung Galaxy S22 מתחיל ב-$54.95. זה זמין עבור ה-Galaxy S22 ו-Galaxy S22 Ultra. הכיסויים מסדרת Strada, הזמינים ל-Galaxy S22 הם רק $39.95, אם כי קצת יותר במחיר של $69.95 עבור גרסאות S22 Plus או Ultra.


כיסויי OtterBox Commuter Series זמינים עבור Samsung Galaxy S22 Ultra, Plus ומהדורה סטנדרטית ומחירם 44.95 דולר בלבד. סדרת הדיפנדר עולה 64.95 דולר. לבסוף, המקרים הברורים זמינים רק עבור גרסת ה-Ultra של המכשירים החדשים של סמסונג. ואלה עולים 54.95 דולר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה