יום ראשון, 30 בינואר 2022

כיסוי לגלקסי S22 אולטרה אוטרבוקס

רכשתם גלקסי s22 או גלקסי s22 plus או גלקסי s22 ultra מחפשים כיסוי לגלקסי s22 מקורי ?  עכשיו באתר פון קאבר כיסויים מקוריים לסדרת גלקסי s22 . להזמנות כנסו לאתר phonecover.co.il


















"זה קורה חברים אז בסרטון הזה. אנחנו הולכים לבדוק את נרתיק האוטרבוקס אוטרבוקס הפגוש הגנה קשוחה רצינית לתבניות הערות של הגלקסיה. זה הולך למסך מהדורה לאס. אז בואו נבדוק את זה בתיבה.


אנחנו הולכים לקבל כמובן. המארז והקליפס מאחור. אז בואו נשים את זה בצד. אז זה מאוד דומה, לא הרבה השתנה בכל המקרים שנה אחר שנים.


פשוט נראה כאילו יש להם את אותו התחושה אותו מראה באיכות טובה והם פועלים בסביבות 60. אז בואו נשים את הקליפ בצד דבר ראשון עבור ההתקנה. אז זו הולכת להיות הגנה רב שכבתית. אז אנחנו רוצים להמשיך ולהוריד את השכבה החיצונית.


אז נוכל להתקין את הטלפון. אז כפי שאתה יכול לראות בואו נתחיל פשוט להסתובב זה ייקח לך זמן. כשאתה מתקין מארז כזה בפעם הראשונה אם זו הפעם הראשונה שלך בסדר אז אתה יכול לשים לב. אנחנו כבר מסירים את השכבה החיצונית.


זה הולך להיות קצת יותר דקיק. זה לא הולך להיות מוצק במיוחד. אבל ברגע שתתקין אותו על המארז או שאר המארז יהיה די מוצק. אז המעטפת הפנימית הבאה תהיה פשוט די קלאסית.


אז את זה אתה צריך לקחת את הזמן שלך. כפי שאתה יכול לראות, יש לך את הקליפים סביבו אז אתה רוצה לוודא שאתה לא שובר אותו אז פשוט קח את הזמן שלך לרוץ שכפי שאתה יכול לראות זה יגיד לך שזה ידריך אותך בזמן שאתה עובר בו לאן הקליפים הולך להיות בסדר. אז עכשיו כשהסרנו את זה דבר אחד. אני רוצה לציין משהו שאני אוהב ב- Otterbox הוא שיש להם ריפוד די טוב בתחתית אז כשאתה שם את הטלפון שלך.


זה ימנע ממנו להישרט או שזה פשוט יוסיף עוד ספיגה. אז אם במקרה תפיל את זה ואתה רק צריך להיזהר שלא תפיל כאן שום אבק, כמו משהו שיכול לשרוט את הטלפון. אז בסדר אז נמשיך ונמקם את הטלפון ממש על גבי המעטפת התחתונה. ברגע שיהיה לנו את זה שם.


אנחנו ננסה לעשות את החלק העליון. תן לי לראות אם אני זוכר כל כך לא כל כך קשה די פשוט הסתובבתי בזה אני מוודא שכל הקליפים ושוב. זה ינחה אותך חוץ מהצד הזה תוודא שכל קליפ נכנס לשם על בשרו. ברגע שנעשה את זה הבא.


.



אנחנו הולכים פשוט לעטוף את זה סביב סוג אחר מאוחר יותר כאילו זה היה מועדון ברגע שנכנסת לשם. החוכמה היא שברגע שאתה מקבל צד אחד אתה פשוט רוצה לעטוף אותו סביבו פשוט סוג של לעבור עליו קח את הזמן שלך ודא. זה המשיך לשטוף שום דבר בולט רק סוג של סובב אותו לעטוף אותו ואתה צריך ללכת בצורה חלקה. בסדר.


אנחנו פשוט הולכים להסתכל במהירות שתבדוק שהכל נראה טוב. הכל סומק. אין בעיות בסדר. אז עכשיו, כשסוף סוף התקנו את זה, בואו נסתכל על זה ממש מהר שוב אם אתה משתמש באחד לפני, אני לא רואה הרבה הבדל.


זה מאוד דומה שיש לך קצת מרקם על הגב. יש לו אחיזה טובה מאוד. זה לא הולך להיות אחד מהמקרים האלה שיגלשו לך מהיד. זו אחיזה די טובה.


אבל זה יוסיף הרבה נפח. זה יגרום לטלפון להיראות מגושם מאוד. כלומר הפתק אותו פלוס כבר די גדול עם המקרה הזה. זה יהיה מאוד מגושם כאילו אתה הולך לא בסדר עם לבנה.


אבל בגלל זה יש לך את הקליפ הזה. אז בואו נסתכל ממש מהר, אז נכון, המצלמה, הקצוות יהיו קצת מבריקים, כאילו הברק השחור על זה מסביב לחיתוך זה די טוב ממש בתחתית. אתה הולך לקבל את הלוגו של קופסת ההזמנה שלך ואם אתה מסתכל ממש למעלה. תקבלו את שני הגזרות לרמקול ולמיקרופון.


אם נעבור לצד ימין. זה יהיה די מוצק חוץ מממש באמצע. כי יש לך כאן קליפ שימנע מזה להשתחרר. אבל זה ילך עד הסוף.


וכשאנחנו מסתכלים שוב ממש על הצד התחתון. הם עושים עבודה טובה מאוד כשזה מגיע לפתיחה. כשזה מגיע ל-s. עט כמו תוחלת יוצא בקלות כמו spangle נראה בקלות.


הדבר היחיד. יש לי נקודה שהיא לא ידידותית למשתמש כמו רבים מהמקרים האחרים שסקרתי בעבר אם שמת לב. זה יפה. זה יהיה מרחק די משמעותי בין המקום שבו העט יוצא לחלק העליון של השכבה החיצונית.


.



אז תכניס את האצבע שלך לשם. לפעמים הפינה הזו הקצה הזה עולה בדרך. אני רק רוצה. זה היה יותר כמו לאינדיאני היה כמו תבנית שסוג של עובש לאצבע שלך אז זה לא הולך בדרך זה לא באמת הולך


הולך להיות מטרד אני לא חושב שזו תהיה בעיה אתה עדיין יכול להכניס ולהוציא את העט אז.


זה משהו שכן בולט אם אתה שם לב. יש פה פתח ענקי. איפה הטלפון נמצא בתיק. אני לא זוכר שראיתי את זה לפני אני לא זוכר שבמכסים הישנים יותר של אוטרבוקס היה את זה, אבל אם במקרה תפיל את הטלפון הזה על המארז הזה.


וזה רק בגלל מזל רע שזה קורה בדיוק באותה פינה. והתיק לא היה מוגן. זה יקבל השפעה די גדולה. אני רק רוצה לוודא שאני מציין שאני לא יודע למה התיק לא סומק.


כל הדרך לפסגה כאן. אז אני לא יודע אם זה פגם או שזה סתם פגם. אני בהחלט אצטרך ללכת לעשות קצת מחקר תודיע לי בקטע התגובות למטה. מה אתה חושב.


זה משהו שכן בולט היטב הגריל שלך אל תחכה לרמקול. אין בעיות. זה די טוב ושוב יש לך את המיקרופון הישן יותר כאן למטה. כשזה מגיע לפתיחת הלשונית הזו ליציאת הטעינה שעומדת להגן עליה מפני אבק.


זה די ידידותי למשתמש זה לא כל כך דק. אבל זה לא קשה להשתמש בו נסתכל על הכפתור. אז כפתור ההפעלה ניתן ללחוץ מאוד. התרשמתי מאוד מזה שהשתמשתי בו לפני המקרה האחרון שבדקתי, כפתור ההפעלה היה די קשה כמו נדנדת הווליום.


אז זה. אני יכול להגיד לך מחוץ לקופסה. מאוד ללחוץ ללא בעיות מאוד ידידותי למשתמש ושוב. מה שאתה רואה כאן למטה.


זה רק עוד קליפ שמאפשר למארז להישאר מאובטח. אז זה לא מרגיש או שהוא לא הופך רך על המתכת. אז הנה זה גם יום הולדתו. עשה עבודה די טובה בקצוות.


זה לא רופף בכלל ברגע שאתה עוטף אותו עם הקליפה התחתונה. זה עושה עבודה די טובה להחזיק אותו ולתחזק אותו כך שהוא לא ישתחרר כשזה מגיע להגנה בצד. זה לא הולך להיות פתוח כמו מקרים רבים אחרים. אבל זה עדיין יאפשר לך לקבל את חווית התצוגה HD האינסופית הזו.


אבל זה הולך להוסיף קצת יותר הגנה בצד עכשיו הגנת שפתיים היא די טובה אתה עושה מאוד. הגנה טובה בחלק התחתון אותה ימין בחלק העליון קיבלת את הגנת השפתיים שלך אז אם במקרה תיפול. זה או סתם רוצה להפנות אותו כלפי מטה על השולחן לא ישרוט את המסך שלך חתוך בחלק העליון רק עבור הרמקול שלך בשיחה. זה די טוב.


זה לא בדרך ועכשיו בוא נלך להסתכל על הקליפ. זה לא באמת משתנה הרבה בוא נראה שאתה מכניס את זה לשם קליקים מאוד קל ללחוץ אותו כאשר אתה רוצה להסיר זה נכנס יוצא בקלות מאוד ידידותי למשתמש. אני מתכוון שזה מה שהם ידועים בקליפים נוספים באותו מאחור. זכור את הקליפ הזה.


אתה יכול להשתמש בו כמעמד בעיטה. אם אתה רק רוצה לגרום לתיק שלך לעמוד. זה לא יעשה עבודה טובה. במיוחד.


אני מתכוון שאתה יכול להחזיק את זה בזוית הזו. אבל בעיקר אם אתה רוצה פשוט לצרוך תוכן כלשהו או רק שהוא יעמוד לצדדים. ככה אני עושה את זה בדרך כלל בסוג זה של תיקים וזכור שכאשר אתה מסיים אתה רוצה להחזיר את זה לשם אתה פשוט לוחץ על הקליפ הזה. וזה ישחרר את זה וזה יורד.


כאן אתה יכול פשוט לשים את זה על החגורה שלך. ושוב. אם אתה בהחלט מחפש הגנה קשוחה. איכות טובה מאוד ברמה הגבוהה ביותר.


האוטרבוקס הוא זה שצריך ללכת איתו. אבל שוב אתה תשלם את המחיר הזה שנמכר בסביבות 60 תלוי מתי ואיפה אתה בודק. בהחלט יהיו לי כמה קישורים בקטע התגובות למטה. אם אתם רוצים ללכת לבדוק את זה וכמובן דבר אחרון.


אנחנו רוצים לבדוק היא טעינה אלחוטית וחולצת חשמל אלחוטית. אני לא חושב. זה יעשה עבודה טובה עם חולצת הכוח האלחוטית שלנו. אבל אנחנו פשוט ננסה את זה מהר אם אני זוכר נכון, זה לא יהיה ידידותי למשתמש.


.



אבל אלא אם כן אני מתכוון נכון. ניסיתי את זה כמה פעמים כבר לפני הסרטון הזה ואני מתקשה לגרום לזה לעבוד כאילו הוא קלט את זה. אבל אז זה יגיד לי שאני צריך למקם אותו נכון. אז זה לא נראה שזה נותן לזה חיבור טוב מאוד.


אבל אם אתה רק רוצה להשתמש בטעינה אלחוטית. ניסיתי את זה לפני העבודה בכל פעם. אני לא זוכר שאי פעם היו בעיות שאתה יכול לראות טעינה אלחוטית. זה יקלוט את זה מיד.


וזה יטען את המארז אז זה דבר אחרון שאני רוצה לציין לפני שאשכח שזה תואם למגן מסך מודרני. אז מדריך אחד. דבר אחד. אני יכול להגיד לך זאת מגן המסך שהגיע עם הטלפון.


זה דווקא ברור במקרה הזה. אז אם זה עוזר להוסיף למישהו אם אתה מחפש מגן מסך פעם אחת אם זה תואם. אני יכול לספר לך את מגן המסך שהגיע מותקן על הטמפלרים של גלקסי. זה למעשה מפנה את הקצוות של המארז הזה או הקופסה.


זכור שאתה כן רוצה שיהיה לך אתה רוצה לוודא שיש לך מספיק מקום בין המארז למגן מסך הזכוכית כי כן אתה משתמש בו יותר או שאחותך תתרופף מעט עם הזמן, אתה עלול להתחיל להיתקל בזכוכית. מה שיגרום לכוס לקפוץ החוצה או סתם להתנפץ. אבל אני רק רוצה לציין שאני לא ממש בטוח אילו תיקים או מגני מסך יהיו תואמים 100 תודה שצפיתם בתקווה שעניתי על כל השאלות שלך אם יש לך שאלות אחרות, ספר לי שוב בקטע התגובות למטה. אני רק רוצה לציין שלא יהיה מקרה שיעניק לך הגנה מקסימלית.


היו לי אנשים שאמרו לי כל הזמן שאפילו עם האוטרבוקס הם עדיין הצליחו לנפץ את הטלפון שלך, זה לא משנה. איזה מהם הם אהבו את אחד מהסמסונג העדכניות אז רק קחו בחשבון שהמקרה הזה יעניק לכם את ההגנה המרבית. אבל אין מקרה שיגן על הטלפון שלך. מאה אחוז הרבה פעמים.


זה רק תלוי איך הטלפון נופל איפה הוא פוגע בפגיעה. זו רק הסתברות. זה יהיה פחות תודה שצפיתם אם נהנית מהסרטון הזה וודא שאתה לוחץ על כפתור הלייק. ואני אראה אותך בפעם הבאה.


"..




תודה שצפיתם בכל המאמרים בנושא Otterbox Defender Series Case עבור Samsung Galaxy Note 10 Plus כיצד להתקין ולסקור. ו מקווים שאתה מרוצה מהמאמר. לכל שאלה, אנא השאירו תגובה למטה. אני מקווה שאתם תומכים באתר שלנו אפילו יותר.

תיאור:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה